Obserwatorzy

niedziela, 9 marca 2014

Album

Witajcie
Pokażę Wam dzisiaj album nad którym ostatnio pracuję .
Spodobała mi się jego forma  , a mianowicie to, że nie jest taki jak większość albumów otwieranych  jak książka . Zaraz zobaczycie sami:)
Do obklejenia bazy użyłam pięknych papierów Primy, które wygrałam na Craft Wawa, za identyfikator :)
Jeszcze raz dziękuje Studio75 :)

Album wygląda tak... 
 Praktycznie każda kartka kryje w sobie kieszonkę na taga, na którym możemy umieścić różne zapiski






 Kwiatki zrobiłam sama



 Czeka mnie jeszcze wypełnienie albumu zdjęciami i dekoracja poszczególnych stron :)

Zachęcam wszystkich do stworzenia takiego nietypowego albumu , jest to świetna zabawa , oraz wspaniała pamiątka na lata :)

Dziękuje Wam za odwiedziny i pozostawione miłe słowa ,
zapraszam ponownie :)

Miłej niedzieli życzę Wszystkim :)

1 komentarz: