Obserwatorzy

czwartek, 15 maja 2014

Ślubne

Witajcie 
W pierwszej kolejności chciałam się Wam pochwalić, pamiętacie moje fioletowe pudełeczko na Dzień Mamy ?Okazało się że moja praca wygrała wyzwanie, organizowane przez  Artimeno  .
 Jest to moja pierwsza wygrana i sprawiła mi wiele radości  :)
Bardzo dziękuję za  wyróżnienie i nagrodę :)

 Do tej pory, nie miałam odwagi wystawiać swoich  prac na wyzwania. Uważałam ,że nie nadają się jeszcze aby konkurować z innymi, jakże pięknymi pracami.
W końcu się odważyłam i było warto :)
Nie umiem się rozpisywać więc na tym kończę ;)

A teraz dwie karteczki ślubne  :)
Pocięłam papierki Studio 75 z kolekcji
Wyjątkowe Chwile 
pierwszą zgłaszam na wyzwanie 

1



2



Piękne papiery z kolekcji Wyjątkowe Chwile , 
oraz cudne  tekturki od Crafty Moly :)

Dziękuje Wam , że mnie odwiedzacie i zostawiacie miłe komentarze :)
Pozdrawiam :)
 

2 komentarze:

  1. gratuluje wygranej:) piękne kartki zwłaszcza ta pierwsza bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki, nie powinnaś mieć obiekcji by startować w wyzwaniach :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75 i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń