Obserwatorzy

piątek, 8 sierpnia 2014

Nowa pracownia :)

Witam Wszystkich :)
Dawno mnie tutaj nie było..., a to za sprawą  przeprowadzki, 
której w tym roku nie planowaliśmy, a już na pewno nie w okresie wakacyjnym.
Wszystkie nasze plany legły w gruzach:(
Zamiast pakować walizki, pakowałam pudła, kartony ,kartoniki.
 
Nie polecam nikomu przeprowadzki w przeszło 30-sto stopniowym upale...
masakra!
Rozpakowywanie kartonów i szukanie nowych miejsc na wszystkie rzeczy tez nie było łatwe, musiałam dokupić kilka pudeł aby się jakoś ze wszystkim pomieścić.
Nowe mieszkanie jest na tyle duże, że udało mi się wygospodarować cały wielki kąt na swoja nową pracownię, z czego cieszę się najbardziej  :)
Oto mój kącik :) 
Pewnie ulegnie jeszcze drobnej modyfikacji, gdy uda mi się w końcu zasiąść do pracy.


 Pudła nie zmieniły swojej zawartości , nadal znajdują się w nich wstążki, dziurkacze, media



 jeśli zabraknie mi miejsca do pracy mogę sobie wysunąć kontenerek
 Mam nadzieje, że ten mój kąt będzie pełny inspiracji:)

Pozdrawiam Was serdecznie :)
 
 
 

1 komentarz: